Tuesday 11 October 2011

BLOG aku ke??? BLOG aku ke???

Assalamualaikum... aku ada blog?? Tak percayalah... BETUL KE??? BETUL KE??? BETUL KE??????? (soalan klise yang 'berjoging' dan 'berlari-lari' anak di ruang legar otakku) alhamdulillah.. ini blog aku.. sebenarnya sebelum ni, dah ada blog... cuma blog tu 'pengsan' atau lebih tepat 'koma' sebab tuan dia tak jaga.. jasad masih ada, tapi tak berfungsi.. cuma ragu-ragu, blog ni akan terima 'nasib' yang sama dengan blog sebelumnya ataupun terus 'sihat' dan 'segar' dalam jangka masa yang lama... (persoalan untuk aku...) jadi, dalam blog ni, aku akan 'membebel' dan terus 'membebel' sepanjang yang mungkin mengenai sesuatu yang boleh dikongsi walaupun ianya klise, dan sebagainya sampai tak ada yang nak baca!!!! (soalan kedua, ADA KE YANG NAK BACA BLOG NI?????-sila jangan perasan 'DIVA' hatiku berpesan padaku...) tak kisah, kalau nak baca, bacalah... kalau tak nak baca pun tak apa... apa yang baik kita kongsi untuk kebaikan bersama.. insyaallah, saling mengingati dan menasihati (TANGGUNGJAWAB BERSAMA)... insyaallah... TAMAT.... opps... word 'TAMAT' ni macam bagi hint blog ni nak 'koma' berabad tak bangun-bangun (^_^)


~catatan ini ditulis sambil ditemani Nur Madiha (bukan AWEKKU, tapi anak buahku). thanks diha sebab teman pokcu~

4 comments:

aimi said...

haha.. tak pe aku baca..

محمد رازيق said...

haha.. thnx aimi chan.. selalu2 lah jenguk blog ni yek :)

suzie rahman said...

senang dibaca.td silap eha nma ank buah jd diba.kui3.maaf diha..

hayatunfadzila said...

salam perkenalan =))